aZ ZiL La

aZ ZiL La

Friday 23 May 2014

JaKaRTa - Day 1 (Part 2)

Hahaha... Ari pertama sampai 2 part... Ntah pa yang aku membebel...

Tak siap lagi cerita ari pertama ni... Sapa bosan tak yah baca...
Aku pun malas nak upload gambar banyak2...
Nak tengok gambar2 yang lain, bolehla tengok kat FB aku ye...

1st thing yang aku cari selepas selesai pemeriksaan Imigresen & Kastam...
PULSA... Pulsa ni la reload/topup kredit Henpon...
Gue jadi pembekal Simkad tuk Sister Mister,
coz awal bulan Februari ri tu gi Bandung, Simpati Telkomsel masi d simpan...
Rembat kawan2 punye, jadi ngak perlu d beli baru, cuma di isi aja pulsanya...
Supirnya perlu d telepon... Mas Saipul kami udah sampai ni...

Mengikut rundingan, minta d amik n d antar terus ke Hotel...
Ye la kan, sampainya juga udah malam, kedai pun dah tutup, nak jalan ke mana lagi...
Tapi bila Supirnya tanya, mau singgah mana2 ngak...
Jadi kami pun sepakat nak singgah makan dulu....


















Ini la tempat makan kami d ari pertama.... Makan Nasi Padang....

2130 waktu Jakarta ya...
Udah kenyang  langsung aja ke Hotel, perlu istirehat...
Tuk meneruskan Misi Menyoping esoknya... Hahaha
Settle urusan Cek In... Jam 2200 baru naik ke bilik...
Kitorang stay Hotel N1 kat Tanah Abang, tuk 1 malam aje....

Aku tak gambar pula bilik hotel ni... Tapi boleh la kalau sapa2 nak stay kat sini....
Alaa kan stay sekejap je, bukannya nak tinggal terus... Ekeke...
So pa lagi, dah sampai bilik... Mandi & Tido zzzzzzzzz....

Terus kan membaca Story Mory ari berikutnya.... Check It Out!!





No comments:

Post a Comment