aZ ZiL La

aZ ZiL La

Friday 30 May 2014

BaBai Jay Bee...


Aku sangat2 Enjoy disaat2 terakhir berada kat JB...


Aku sangat terharu kawan2 sudi meluangkan masa dihari terakhir aku berada di JB...

Assalamualaikum & Hi Semua....

Emmpp... Aku tak tau nak cakap pa sebenarnya....
Nak mula kan kata2 ngan pa... Jadi Blur, fikiran Zero 0000... Huhu
Yang pastinya, Entry ni khas tuk ku ucapkan Selamat Tinggal Johor Bahru...

05052008 - 31052014
Cukup 6 tahun aku berada d JB...
Dari Tambak Johor ke BSI...
Dari uniform Putih bertukar Hitam
Dari Delta 16 ke 23 n Now  4
Dari Bendahara A ke Bendahara B
Dari slim sekarang dah gemok, eh tetiba pula... Hahaha
Kini sampai masanya pula bertukar angin
Dari Kawalan Darat ke Kawalan Udara....

Banyak kenangan pahit manis sepanjang berada di sini...
Banyak suka duka dah dilalui...
Sedih gembira ditempat orang....
Jatuh berdiri terus dihadapi...
Demi tugas, menimba ilmu n mencari pengalaman di tempat baru....
Hidup perlu d teruskan...



Let's Frenz... Aja! Fighting! Ekeke

Aku pasti merindui....












Pasni tak dapat dah makan Charmee kat HB, this is my pebret...
Tima Kasi Uncle, Untie & Pakcik coz belanja....
Almaklumlah pelanggan tetap, hari last dapat makan free... Hihihi












Aku suka ngan BlackPaper Chicken Chop ni...












Tak boleh dah nak melepak kat Cafe pebretku ini....
De'Kayu Manis Cafe...












@ Latimour Cafe
Next time la kalau turun JB lagi... (ntah bila la tu, huhuhu)

Di kesempatan ni, aku nak berterima kasih banyak2 pada teman2 yang banyak
membantu sama ada secara langsung @ tidak sepanjang aku berada di JB...
Aku nak mohon maaf kiranya ada salah silap yang sengaja @ tidak disengajakan....
Aku hanya manusia biasa....
Halalkan makan minum aku.... Kalau aku ada hutang ngan sapa2, kira selesaila,
tapi kalau ada sapa2 hutang ngan aku, sila la bayar, hahaha aku gurau jer....

Silih berganti Housemate2 ku... Kali ni aku terpaksa meninggalkan korang...
Jaga rumah baik2 ye... Tak sampai hati tau tinggal korang, uhuk uhuk...
Da pa2 kita calling2 je...

Delta 4
Makin berkurang ye ahli platun, takpe nanti da la topup2 tu, mencukupkan ruang2 kosong....
Kepada Ayahanda jaga Anakanda2 baik2... Abang Long, Kak Long, Adik2, jangan nakal2...
Buat keje elok2....










Kepada Geng Rehat 3rd, pas ni kita masi boleh terus kan Misi2 kita walaupun dah berjauhan...
Kami di sana menunggu kedatangan korang bila2 masa....

Sory ek kalau da sapa2 yang tak termention... Tak dapat nak sebut satu - persatu...
Aku tetap ingat korang...

Last but not least....












Buat Sukmatarian... Aku Sayang Korang Sangat2.... Ketat2....
Sukmatari dah jadi sebahagian dari hidup aku, Sukmatarian kita dah macam adik- beradik....
Uwaaaa lain macam je mata ni, tak nak la taip banyak2 lagi...
Sebelum banjir kat bilik ni.... SobSobSob T______T

I Love U All Mmmuuuaahhh
Still Keep In Touch K...




No comments:

Post a Comment