aZ ZiL La

aZ ZiL La

Tuesday 1 July 2014

Krabi - Day 2 (Part 2)

1600 berakhirla pakej Phi Phi Island, kitorang pun sampaila hotel...
Sampai bilik je, pa lagi bersihkan diri dulu... Amik masa tuk
berehat, 1800 kitorang kuar balik tuk meneruskan misi di malam
terakhir berada kat Krabi....

Ingat nak gi spa dulu, massage-massage badan yang seharian
berjalanni....  Tapi tengah full, so kitorang dapat book dalam
1930... Apa-apapun gi melantak dulu lah...

Restoran Lemon












Restoran ni aku suggest kat sapa-sapa yang gi Krabi.... Sedap pun
sedap, murah pun murah....  Makan tuk kami berlapan 2700 bath,
sorang dalam 340 bath la.... Boleh pilih seafood yang fresh-fresh....

makan malam yang menyelerakan... hihi










Dah settle mengenyangkan perut, massage time...
Aku amik pakej Aromatherapy Massage full body, nak urut rilek-
rilek je.... Harga pakej ni 500 bath, massage kat sini lagi puas hati berbanding
aku massage kat Bandung ri tu...

nama tempatni Atta-Rak..
not bad, nice place....













Macam-macam pakej boleh pilih.... Tempat massage pun tak
payah cakapla memang banyak, pilih je nak yang mana, tapi aku
puas hati kat tempat ni....

sebelum masuk ke bilik massage
kene cuci kaki dulu &
pakai selipar yang disediakan














Pas membelai-belaikan diri, masa tuk menyoping pula, aku takde la nak
shoping sangat pun, da la beli t-shirt tuk kenang-kenangan diri sendiri
je.....

Aku memang tak bercadang nak shoping sangat kat sini, coz bulan
Feb n May ri tu aku dah melaburkan duit kat Bandung n Jakarta,
dah dah cukupla shoping tu n mungkin ni percutian terakhir ku ke luar
negara tuk tahun ni.....

Nantikan lah next vacation ku di tahun hadapan pula, In Shaa Allah
kalau diberikan kesempatan n rezeki.... Ke mana???? Tunggu... ;-* :-)

Untuk penutup tirai malamtu, dah dapat n cukup pa yang diinginkan
kami duk lepak minum kat Bersenang-senang, then balik bilik kemas-
kemas barang n tido zzzzz.... Sok flight awl pagi k...


No comments:

Post a Comment